Direktlänk till inlägg 23 januari 2014

I Malmö

Av caroline - 23 januari 2014 12:43

Så i lördags åkte jag till malmö för att träffa lill Anna från jobbet. Jättefin lägenhet som hon har köpt en 2a men som jag trodde var en stor 1a haha:)

Senare skulle jag sticka hem till min pappa och sova över där, men pappa föredrog att sova över hos sin ex sambo istället för att umgås med mig som vi planerat in. Kan ju säga som så här jag blev verkligen jätte ledsen då vi inte träffats så ofta så gör det mer ont att han inte ville vara med mig.

Men sen har jag min mamma som bor på gården med så stack hem till henne efter pappa stuckit till ex sambon. Så hade vi en extra mysdag framför oss då jag skulle sova över från söndag till måndag med.=) Sen på söndagen fick jag träffa Sofie och Stina med lilla Tida och Syrran med lilla Danny så blev det babymys=) Längtar tills jag får ha min lilla tös i famnen med.

Måndagen kom och jag fick förlängt sjuksskrivningen ytterligare en månad och fick veta att min överläkare hade kollat på mina prover som jag hade tagit för en månad som och dom visade inte så bra så att med det värdet jag hade på mina blodplättar eller vad det heter kan orska att jag får blödning. Så fick ta nya prover och sen fick jag en remiss dagen efter för han tyckte att min medecin var alldelles för hög. Men det tyckte inte dom på sjukhuset så fick inte sänka min dos.

Iallafall nu är jag hemma igen och tänkte måste uppdatera lite vad som har hänt.

Igår la jag in babykläderna i den nya byrån som Nathalie skall ha och kan säga som så här har gott och väl storlek 50-56 i neotrala kläder så från 62 kan vi köpa flick kläder till henne och vi har ett plagg i 62 som jag fick av syrran. Så får väl börja shoppa kläder i April så har jag gått motto skulle jag tro.

Nu kommer det att inhandlas allt annat sängen,skötbord,byrå och gardrob är klart.Sen är ju bilbarnstolen oxå men den var riktigt begangad oxå men den är riktigt äcklig så får se om man kan göra något åt det. Gul fläckig och så och svett fläckar..Inte mitt wow precis. =(

Så varit hemma i två dagar nu och just nu tvättar jag men ska förmodligen slänga i en tvätt och sen gå ut med hundarna en sväng. Sen hittade jag min digital kamera så tänkte jag kunde ta foto nu och lägga in. Så man får ta med sig sin kamera över allt=)=)


Nej nu blir det att sätta fart:) Tjooheeej=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caroline - 15 januari 2015 22:59

Skrattar så jag vet inte vart jag ska bli av. Höll på med massor med ändra och så för att bloggen inte funkade.. Fel bloggplats jag var inne på:) Så nu startar vi ett nytt år med en fortsättning på bloggen..=)=) Kennelnamnet blev godkänt i höstas.....

Av caroline - 10 mars 2014 08:56

Ja nu har det hänt lite saker här och jag är väldigt dålig på att uppdatera här oxå ser jag. Men iallafall är glad över vissa saker som ordnat sig väldigt bra. Och planer kommer spridas över hela året. Men det berättar jag inte än här.=)=)   ...

Av caroline - 11 februari 2014 11:42

Måste säga varit hyffsat okey nu ett par dagar med vädret.Kunnat ta längre kvällspromenader. Och Wizka har gått kvällsrundorna  lös. OCh nu regnar det som fan=( blandat med snöblask och sen åter regn. Jag hoppas inte hela dagen ska gå så här. Ialla...

Av caroline - 24 januari 2014 20:55

Åh jag måste bara lägga upp några bilder mina älsklingar. Här är några bilder min fina lilla Wizka piska. Älskar henne oerhört mycket.                 Nu kommer en bild på lille Fanta mys otroligt kelig tjej       Iallafall idag...

YES

Av caroline - 16 januari 2014 10:09

Äntligen fick en tid imorgon till frisören=) känns jättebra att jag fick en tid i och med jag tappar hår hela tiden. Nu ska jag bara komma på vad jag vill ha för frisyr=) Ska bli spännande det till och med pirrar till i magen nu.   Sens jag vakna...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards