Alla inlägg under januari 2015

Av caroline - 15 januari 2015 22:59

Skrattar så jag vet inte vart jag ska bli av. Höll på med massor med ändra och så för att bloggen inte funkade.. Fel bloggplats jag var inne på:) Så nu startar vi ett nytt år med en fortsättning på bloggen..=)=)

Kennelnamnet blev godkänt i höstas... Massa som jag orkar inte dra upp nu.

Men jag är fortfarande mamma ledig. Och det är väl ganska skönt. Från och med nu kommer blogg skrivas regelbundet.

Jag kommer jobba lite som återförsäljare för alovera produkter. Är det någon som skulle vilja återförsäljare och tjäna ganska bra pengar för gärna höra av sig till mig. Som mål till sommaren är att tjäna en 5000 kr.

Måste säga jag gjorde asgod Blåbärspaj..

Imorgon blir det ikea med mamma och syrran och pappsen.

Tara är dräktig men inte så stor, men 4 veckor tillbaka och det är dom som dom lägger på sig rejällt. Hoppas inte för megastora kattungar utan hoppas att dom kommer ligga mellan 85-95 gram hade räckt då Tara är väldigt liten.


Nu ska jag snart in i bingen *Wie* Är så astrött:(:( Natti Natti

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards