Direktlänk till inlägg 11 februari 2014

så otroligt tråkigt

Av caroline - 11 februari 2014 11:42

Måste säga varit hyffsat okey nu ett par dagar med vädret.Kunnat ta längre kvällspromenader. Och Wizka har gått kvällsrundorna  lös. OCh nu regnar det som fan=( blandat med snöblask och sen åter regn. Jag hoppas inte hela dagen ska gå så här.

Iallafall har bestämt mig för att äta nyttigare och så här men får väl vänta tills lilla Nathalie kommer ut.

Skulle behöva sticka ut och handla lite mellanfil, tänkte man kunde göra lite scones:) och är dessutom väldigt sugen på att baka.:) hihi..


Sen när lilla tösen kommit ut och någon vecka på det så ska jag bruka allvar med träning och kost. Är riktigt taggad.

Nu blir det snart ut med hundarna en kortis och kanske sen handla då?

*puss*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caroline - 15 januari 2015 22:59

Skrattar så jag vet inte vart jag ska bli av. Höll på med massor med ändra och så för att bloggen inte funkade.. Fel bloggplats jag var inne på:) Så nu startar vi ett nytt år med en fortsättning på bloggen..=)=) Kennelnamnet blev godkänt i höstas.....

Av caroline - 10 mars 2014 08:56

Ja nu har det hänt lite saker här och jag är väldigt dålig på att uppdatera här oxå ser jag. Men iallafall är glad över vissa saker som ordnat sig väldigt bra. Och planer kommer spridas över hela året. Men det berättar jag inte än här.=)=)   ...

Av caroline - 24 januari 2014 20:55

Åh jag måste bara lägga upp några bilder mina älsklingar. Här är några bilder min fina lilla Wizka piska. Älskar henne oerhört mycket.                 Nu kommer en bild på lille Fanta mys otroligt kelig tjej       Iallafall idag...

Av caroline - 23 januari 2014 12:43

Så i lördags åkte jag till malmö för att träffa lill Anna från jobbet. Jättefin lägenhet som hon har köpt en 2a men som jag trodde var en stor 1a haha:) Senare skulle jag sticka hem till min pappa och sova över där, men pappa föredrog att sova över...

YES

Av caroline - 16 januari 2014 10:09

Äntligen fick en tid imorgon till frisören=) känns jättebra att jag fick en tid i och med jag tappar hår hela tiden. Nu ska jag bara komma på vad jag vill ha för frisyr=) Ska bli spännande det till och med pirrar till i magen nu.   Sens jag vakna...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards